O nas

article

Monika Anna Szredel

Dyrektor i właściciel biura podróży Travel per Te, organizującego wakacje na Sardynii, doświadczona specjalistka w zakresie "wakacji szytych na miarę". Polka od 14 lat mieszkająca na Sardynii w małym miasteczku Loiri zaraz za Olbią. W 2008 ukończyła z wyróżnieniem studia na uniwersytecie w Sassari na Sardynii na kierunku Ekonomia i Management Turystyki. Podczas studiów pracowała dla słynnego stylisty mody włoskiej Brunello Cucinelli Cashmere w butiku w Porto Cervo. Dało jej to okazję do wielu podróży i pozwoliło bywać na wszystkich ważnych wydarzeniach świata mody. Gościła na fashion week m.in. w Mediolanie, Florencji oraz Solomeo Peruggia. A kolekcje znanych projektantów mogła podziwiać w ich show room. W ramach pracy dla stylisty była odpowiedzialna za składanie zamówień do kolekcji, prezentowanych później w Porto Cervo - mieście gwiazd i luksusu. Mimo to postanowiła porzucić świat mody i skupić się - zgodnie z wykształceniem - na turystyce.

Swoją karierę w obsłudze zamożnego klienta rozpoczęła pracując na prywatnym lotnisku Jet General Avviation Olbia. Tam również miała przyjemność poznać znaczące osobistości i firmy ze świata polskiego biznesu. Następnie pracowała dla hoteli luksusowych Starwood Hotels & Resorts, a także w różnych cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach na terenie Szmaragdowego Wybrzeża. W tym czasie uzyskała również patent licencjonowanego przewodnika po Sardynii i rozpoczęła pracę w tym zakresie. Przez 3 lata pracowała dla włoskiego biura podróży Wonderful Sardynia, specjalizującego się w rezerwacji ekskluzywnych hoteli online. Zajmowała się w nim przygotowywaniem "wakacji szytych na miarę" dla turystów z całego świata. W ten sposób poznała każdą restaurację, hotel, plażę i każdy inny, nawet najmniejszy, skrawek wyspy. Do jej obowiązków należała także kontrola standardu oferowanych hoteli, dzięki czemu doskonale zna sardyńskie realia. Pozwoliło jej to na zdobycie tytułu dyrektora biura podróży, co przyczyniło się do rozpoczęcia przygody z Wakacjami na Sardynii. Podczas ostatnich sezonów służyła swoją pomocą jako przewodnik i concierge licznym osobom i firmom z Polski. Dzięki swojemu doświadczeniu potrafi przygotować ofertę wakacyjną dla każdego.

Motto: PASJA RODZI PROFESJONALIZM
Hobby: sport, fotografia, podróże, nauka języków (sama mówi w 5 językach)

Prywatnie uwielbia spędzać czas ze swoją 9 letnią córeczką Elisą oraz nieustannie podróżować po samej Sardynii. Wychodzi z założenia, że na tej wyspie zawsze jest coś nowego do odkrycia i nigdy się tym nie znudzi. Dzięki tej pasji zna całą Sardynię, a jej liczni partnerzy biznesowi to znajomi i przyjaciele, będący rdzennymi Sardyńczykami.

5 powodów, dla których warto oddać Wasze wakacje w nasze ręce:

1. Mieszkamy na Sardynii od dawna – świetnie znamy wyspę, jej mieszkańców i najpiękniejsze miejsca,
  2. Współpracujemy od lat z wieloma partnerami, zapewniamy najatrakcyjniejsze ceny,
  3. Asysta, concierge – możliwość kompleksowej opieki podczas pobytu
  4. Pewność i bezpieczeństwo rezerwacji – żadnych przykrych niespodzianek na miejscu,
  5. Wakacje szyte na miarę - indywidualne podejście do każdego turysty, gościa,

Lat doświadczenia

Wiedza zdobyta podczasów studiów na uniwersytecie w Sassari oraz wiele lat doświadczenia w obsłudze zarówno polskich, jak i włoskich klientów, zapewnia biegłość w szyciu wakacji na Sardynii oraz profesjonalne podejście do spełniania Twoich oczekiwań.

2412

Zadowolonych klientów

W ciągu roku swoje luksusowe wakacje na Sardynii przeżywa dzięki nam nawet do 200 osób. Do każdego klienta podchodzimy indywidualnie, uważnie wsłuchując się w jego potrzeby. Dzięki temu każdy z nich wyjeżdża stąd zadowolony i już na tym etapie planuje powrót na wyspę.

531

Lokalnych partnerów

Nasza współpraca z lokalnymi firmami sprawia, że możemy zaoferować Ci najszerszą paletę hoteli, apartamentów z basenem, willi przy plaży, winnic, restauracji i prestiżowych atrakcji. Daje Ci także pewność, że Twoje pieniądze znajdą się u  sardyńskich przedsiębiorców, którzy z pasją wykonują swoje zawody, a nie w wielkich korporacjach i u licznych pośredników.

wycieczka_sardynia_49 logo-4 apartamenty_z_basenem_sardynia_49 16 logo0 logo_home logo-header1x logo-skypoland pobrane logo apartamenty_sardynia_79 hotele_sardynia_152 apartamenty_sardynia_296

Opinie

Marlena z rodziną

wrzesień 2017

Jesteśmy oczarowani przepiękną i gościnną Sardynią.Jej fantastyczne widoki,różnorodne krajobrazy oraz przemili mieszkańcy sprawiają,że pragnie się wracać,co zresztą zamierzamy niebawem uczynić, a wszystko to dzięki wspaniałej Monice,która tak serdecznie się nami zaopiekowała i z wielką starannością odkryła przed nami uroki i smaki tej cudownej wyspy. Moniko to była wielka przyjemność podróżowania z Tobą poprzez kręte drogi Gallury na prawdziwe Sardyńskie Uczty,które to między innymi uczyniły naszą wyprawę tak ogromnie udaną .
Dziękujemy bardzo i do zobaczenia!
Marlena i Bartek

Paraside Resort 5*

Bartosz z Łomianek

sierpień 2017

Pani Moniko dziękujemy za fajny pobyt i wycieczki. Dzięki Pani Sardynia nas zauroczyła. Nie zdążylismy pożegnac się osobiscie wiec teraz to robimy:-D  Pozdrawiamy Ania, Piotr, Olga, Marysia i Bartek z Łomianek:-D

Capo Ceraso Resort

Rejs katamaranem

Krzysztof z rodziną

Hej!
My dopiero zeszliśmy z katamaranu! Było fantastycznie.... to mało powiedziane było jak u dziadka, tylko my, cały katamaran dla nas, poczęstunek jak zwykle porcje dla konia. Krzysztof kierował katamaranem, sami pływaliśmy pontonem i słów brak jaki cudny jest ten człowiek.....
 Bardzo dziękujemy!

Marcin i Ola na bezludnej wyspie

sierpień 2017

MONIKA.... Ola zachwycona ..... Dzięki za  niesamowitą wycieczke taxi boat na bezludną wyspsę na archipelagu, którą nam zorganizowałaś!
Wrócilismy. Wszystko OK. Bylo naprawde super. Marco łodzią przywiózl nas prosto do hotelu. Nigdy nie zapomnimy tego dnia...

Wycieczka na bezludną wyspę

Romantyczna kolacja na plaży

Maksymiliana

lipiec 2017

witamy, dziękujemy za piękne wakacje, noclegi w super autentycznych sardyńskich gospodarstwach, rejs katamaranem był meeega!

wszyscy zachwyceni, naprawdę super było ☺️ dziękujemy, szkoda że dziś już wyjeżdżamy...

Agroturystyka Guthiddai

Agroturystyka Sa Mandra

Rejs katamaranem

Michał

sierpień 2017

Witam Pani Moniko. Jeszcze raz dziękujemy za pomoc w organizacji wakacji, polecony przez Panią hotel był doskonały, dziękujemy także za świetnie spędzony dzień na wycieczce, do usłyszenia. Pozdrawiamy

Hotel Cala di Lepre

Rejs żaglowcem

Ewa z rodziną

sierpień 2017

Witam, na zorganizowanym przez Państwa rejsie żaglowcem po archipelagu było przesympatycznie. Kapitan i załoga rozpieścili nas pysznym jedzeniem, plaże piękne i ogólnie wycieczka suuuper, bardzo dziękujemy, jesteśmy bardzo zadowoleni!!:)

Rezydencja Morska

Rejs żaglowcem

Renata z Poznania

czerwiec 2017

Właśnie przeglądam zdjęcia z pobytu na Sardynii.  Wspaniałe zdjęcia, wspaniałe wspomnienia, wspaniała wyspa i ludzie.

Muszę powiedzieć, że przez te 4 dni, które spędziliśmy pod Pani opieką były bardzo męczące - w sensie bardzo, bardzo pozytywnym. Zobaczyliśmy Sardynię i Korsykę ze strony "tubylca". Mamy ogromną liczbę zdjęć z miejsc, gdzie bez Pani, Pani Moniko na pewno byśmy nie dotarli- małe miasteczka, ale jakże urokliwe, małe, przytulne knajpki, w których można było zjeść i wypić lokalne przysmaki np. piwo z kasztanów.

Nie ukrywam, że jedno z piękniejszych miejsc, jakie widziałam to zatoka na Korsyce i widok z klifu na morze. Oglądanie zdjęć ma to do siebie, że tęskni się za miejscami gdzie się było i za ludźmi, których się poznało. Myślę, że jeszcze wrócimy na Sardynię i wtedy się spotkamy. Nie wyobrażam sobie, aby ktoś inny niż Pani mogła nas powitać w tak urokliwym miejscu i pokazać nam to, czego jeszcze nie widzieliśmy.

Pozdrowienia dla Pani i wszystkich, których poznaliśmy dzięki Pani,

Rejs na Korsykę

Tadeusz z rodziną

Wrzesień 2016

Witamy po wakacjach Pani Moniko! Nie pisaliśmy od razu, bo ciężko było się odnaleźć w szarej rzeczywistości. Na początku zachwyciło nas przede wszystkim morze; bywaliśmy już na wakacjach we Włoszech i myśleliśmy, ze tamto morze jest piękne, ale sardyńskie morze przerasta po prostu wszelkie oczekiwania! Nasi synowie nie rozstawali się z rurkami i maskami. Nasz apartament U Marianny w Porto San Paolo był czyściutki i dobrze wyposażony, a Marianna bardzo miła. Kiedy była mała awaria z prądem, przyjechała w ciągu godziny i pomogła. Bardzo sprawdził się dla dzieci niewielki basen na podwórku, do którego mieliśmy dostęp. Na plażę Porto Taverna często chodziliśmy pieszo, autem podjeżdżaliśmy do tych dalszych. Najbardziej spodobały nam się Porto Istana oraz plaże na przylądku Coda Cavallo. Cieszymy się, że wybraliśmy drugą połowę września, bo nie było już tak gorąco i mało ludzi na plażach. Wieczorami w San Teodoro wciąż sporo się działo i kupiliśmy tam fajne pamiątki. Dziękuję także za wycieczkę po Szmaragdowym Wybrzeżu i wszystkie opowieści o wielkich tego świata, którzy tam bywają. Na pewno wrócimy znowu na Sardynię, wtedy także poprosimy Panią o pomoc, serdecznie pozdrawiamy z zimnej i deszczowej Polski!

Krzysztof i Elżbieta

Sierpień 2016

Droga Pani Moniko! Piszemy, by podziękować za wakacje, które zorganizowała Pani dla naszej rodziny w lipcu 2016. Zaproponowana przez Panią willa bliziutko plaży na Szmaragdowym Wybrzeżu okazała się strzałem w dziesiątkę. Możliwość znalezienia się na pięknej plaży w każdej chwili, kiedy przyszła nam na to ochota, nasza wielka piękna weranda z widokiem na morze i bliskość Porto Cervo – to było dokładnie to, o czym marzyliśmy. Nasze dzieci wciąż wspominają rejs z oglądaniem delfinów, ja i kuzynka wieczory spędzone na Piazzetta oraz targ w San Pantaleo, a nasi mężowie tour po winnicach. Żałujemy tylko, że nie zdecydowaliśmy się na ten rejs katamaranem i na pewno nadrobimy te zaległości następnym razem. Pani nieoceniona pomoc jako nasz wakacyjny concierge, pełna dyspozycyjność, bezcenne porady i pomysły związane z atrakcjami dla dzieci – za to wszystko serdecznie dziękujemy i polecamy Pani profesjonalne usługi wszystkim znajomym w kraju!

Piotr i Ola z dziećmi

Czerwiec 2016

A może wakacje na Sardynii?!?!

Tak brzmiało nasze pierwsze pytanie w styczniu 2016 roku - jak tylko usiedliśmy do planowania nadchodzących wakacji. Sardynia okazała się strzałem w 10! Ale zacznijmy od początku: nieśmiało marzyliśmy o wakacjach na Sardynii, wakacjach nie z popularnych biur podróży tylko takich naszych - stworzonych specjalnie z myślą o nas, dla nas i pod nas! No tak: łatwo powiedzieć a zdecydowanie trudniej zrobić... Dlatego kontakt jaki nawiązaliśmy z Panią Moniką Szredel był dla mnie bardzo istotny, a jak się później okazało - to było to! Dzięki Pani Monice mogliśmy spokojnie, bez pośpiechu przebierać w oferowanych przez nią lokalizacjach, miejscach noclegowych, miejscach postojowych, gastronomii, wycieczkach. Trzeba jasno sobie powiedzieć: nie były to łatwe decyzje, ale nigdy ich nie żałowaliśmy - właśnie dzięki Pani Szredel, która odpisywała i odpowiadała na każde nasze pytanie, rozwiewała każdą naszą wątpliwość, była do dyspozycji w zasadzie przez cały czas tu w Polsce, a także tam już na miejscu: gdzie odebrała nas z portu, pojechała z nami i oprowadziła nas po naszej "rezydencji". Jej optymizm, nie schodzący z ust uśmiech i niesamowite pokłady empatii sprawiły, że czuliśmy się na tej pięknej wyspie bezpiecznie, swobodnie i pewnie. Wycieczki jakie zostały nam zaproponowane przeszły nasze wszelkie wyobrażenia: wyprawa żaglowcem na archipelag La Maddalena (wspaniałe przeżycie nie tylko dla nas, ale i dla naszych dzieci: możliwość kąpieli i opalania się na plażach dostępnych tylko od strony morza, obiad na pokładzie z menu dla dzieci i dla dorosłych z przepysznym sardyńskim winem i przesympatyczną załogą), czy chociaż wycieczka jachtem na Korsykę, podczas której to my decydowaliśmy, kiedy i gdzie chcemy zrobić sobie przerwę na opalanie, czy chociażby kosztowanie przepysznych owoców i słodkości z lampką szampana, podziwiając cudowne i zapierające dech w piersiach krajobrazy... Mogłabym tak pisać jeszcze długo - ale niestety pomimo ogromnych chęci nie da się przelać na papier tego wszystkiego czego doświadczyliśmy na tej wspaniałej wyspie. I tu kieruję swoje podziękowania właśnie Pani Monice, dzięki której te wakacje na Sardynii przewyższyły nasze oczekiwania. Zakochaliśmy się w Sardynii, pokochały ją także nasze dzieci i każde z nas zostawiło tam cząstkę siebie.

Karol z rodziną

Lipiec 2016

Nie odkrylibyśmy Sardynii tak pięknej i malowniczej bez pomocy i wiedzy wspaniałej przewodniczki, jaką jest Monika i jej zespół. Organizują cudowne wakacje od pierwszego do ostatniego dnia urlopu.

Renata z rodziną

Degustacja win w jednej z sardyńskich winiarni polecanej i zorganizowanej przez Monikę po prostu wyśmienita. Wspaniale dopasowane wina to przystawek i ten smak wyrafinowany! Rejs statkiem na Korsykę i sama Korsyka to jedno z wielu miejsc, które naprawdę warto zobaczyć - przepiękne plaże, morze, zabytki, stare uliczki i widoki, niezapomniane wrażenia uwiecznione na zdjęciach w naszym rodzinnym albumie. Jest co wspominać!!! :) Rejs statkiem po archipelagu Sardynii to coś wspaniałego, co polecam wszystkim, którzy choć raz odwiedzą wyspę. Lazurowe morze otoczone złocistymi plażami i piękną przyrodą. Polecamy również obiad z kapitanem, zmierzeniem się z kapitańskim sterem i skokami ze statku do błękitnej wody.

Marta z rodziną

czerwiec 2017

Dzień dobry, pani Moniko, przepraszam, ze dopiero teraz się odzywam, ale mieliśmy małe zamieszanie po powrocie. Chciałam bardzo podziękować za organizacje naszego pobytu oraz super opiekę! Jesteśmy pod wrażeniem Sardynii oraz Pani. Będziemy Panią polecać. Dziękujemy i do usłyszenia!

Paradise Resort 5*

Rejs żaglowcem na Archipelag La Maddalena

Wycieczka dzika Sardynia

Kontakt

Masz pytania lub chcesz zarezerować pobyt na Sardynii?
Napisz do nas lub zadzwoń!

info@wakacjenasardynii.pl

IT 0039 0789 1782505
0039 331 4126886
PL 0048 517 417659

Prosimy dzwonić od poniedziałku do piątku,
w godzinach od 9.00 do 20.00.